Alla inlägg under mars 2018

Av Linn Arvidsson - 25 mars 2018 23:51

Hej!
Imorgon börjar jag jobba igen, känns sådär, är inte taggad för fem öre ens.
Och nu kan jag inte somna, riktigt bra det här!
Jaja vi ser väl hur det går.

Kram hej!

!

Av Linn Arvidsson - 24 mars 2018 12:57

Hej!
Ringt Sunderby sjukhus i två dagar, men lyckas inte få svar, ringde runt 9-10 båda dagarna, men fick ingen tid att bli uppringd på.
Riktigt dåligt när det står man kan ringa till 16.30
Det är dåligt för dom sa det är bara ringa om du har frågor efter operationen, men alltså svara då!!!! #sverigesunderbarasjukvård

Av Linn Arvidsson - 18 mars 2018 04:22

Hej bloggen!
Jag har blivit typ fixerad, tittar där dom opererat mig typ hela tiden.
Vill bara se förändring, men är fortfarande svullen.
Vill ha så lite ärr som möjligt.
Smärtan är mindre, men nu är min fixering jobbig.

Klockan är över fyra på natten och jag har inte somnat, (hjärnspöken)

Kram

Av Linn Arvidsson - 4 mars 2018 22:34

Hej bloggen!

Tänkte göra ett lite mer positivt inlägg, inte bara gnälla om hur ont och jobbigt det är.

Ikväll ska jag bara njuta av att vara, jag har min fina lilla lägenhet där jag trivs, ska titta på mina favvo vloggar tills jag somnar och vakna när jag känner för det.
För jag har inga måsten, jag ska bara ta det lungt med gott samvete i tre veckor till.

Kram och hej/ Linn

Av Linn Arvidsson - 3 mars 2018 10:34

Hej!
Vill tacka för alla fina ord jag fått om mitt förra inlägg, jag är verkligen tacksam för er omtanke.
Det är verkligen inte lätt att vara uppåt.

En vecka av min sjukskrivning har gått, tre kvar...
Nästa vecka ska jag till sjukan och kolla min arm som jag bröt för några veckor sedan.

Jag måste nog också dit och byta mina bandage på magen, det gruvar jag mig för, kommer inte våga titta.


Jag längtar till att kunna stärka och träna upp kroppen igen, oj så jag längtar.

Kram på er

Presentation


En blogg om smink O mera

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggportalen

blogglovin


Ovido - Quiz & Flashcards